24 December

Jag vill bara önska mina läsare en riktigt god jul!
Hoppas ni får tillbringa kvällen med era nära och kära och bara känna lugn.
För det är väll det julen står för?
Att tillbringa en stund med sin familj och de som står en närmast, paket och mat spelar egentligen ingen roll.
Det är känslan av närhet som är den stora gåvan som jag får under julen, bästa stunden på hela året.
Så glöm all stress på hyllan, sätt dig i soffan med din familj och njut.
Stunden kommer bara en gång om året, ta vara på den!
God Jul! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

go jul elli :D

2011-12-25 @ 00:09:31
Postat av: farmor

Vad fint du skrev om julen och att det viktigaste är få känna närhet och gemenskap med sina nära och kära. Du är så klok mitt ....

Stor bamsekram från farmor

2011-12-26 @ 10:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0