GAMLEBY

Just nu har jag väldigt roligt.... har jour på en död kunskpasgråd här e bara några nördar (hugo, philip, john och några andra) som kollar på tv...
och jag e här för att ? Kan någon påminna mig om de igen? haha

nej men idag har jag börjat på min slöjd!
Efter lite panik i början då mönstret jag hade tänk att använda inte var så som jag hade tänkt mig, så efter letat igenom alla syslöjden gömmor hittade jag ett mönster som ska fungera! Så nu är allting utklippt och sicksackat, imorgon ska jag börja sy ihop allting :)
Sa jag vad jag skulle göra? Nej tror jag glömde de... Men jag ska iaf göra en kavaj men guldigt siden som innertyg!
Nej men nu ska jag göra? Vet inte ... antagligen något random med Erika!

Men kanske skriver något imon om jag har tid

Puss
Elli

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0