Oioaa!

Jag kan inte säga mer än att jag är ledsen att jag inte skrivit något alls på de senaste veckorna men jag har inte haft tid!
Jag har så många gånger gärna velat sitta och skriva något men skolan har alltid kommit före.
Kan inte beskriva med ord hur så sjukt mkt jag har haft att göra i skolan helt sick... men nu är de över och jag ska verkligen försöka att skriva lika mycket som jag gjorde innan!
Men imorgon är det iaf Gamleby som gäller! 6.30 är jag på skolan och väntar på de andra och 7.00 går bussen mot en förhoppningsvis otroligt roliga vecka! Jag ska blogga så mycket jag kan! Men jag lovar ingenting...
De e nog en del som nu bara undra wtf vad ska hon göra i gamleby?! Men det är såhär att vi åker dit en gång per termin och har slöjd, hemkunskap, teknik och bild! Sjukt kul, det blir som att åka på läger varje terim!
Och denna kommer bli den sista gången, och vi kommer göra den oförglömlig!
Men för att gått göra er för att de dröjde nästan en månad mellan gångerna så bjuder jag på en ny video där jag gör ett cover på Everything'll be alright ( Will's song) med Joshua Radin!
Puss
Elli ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0