Hemma!

Skola idag, jippie! Not... I eftermiddes va jag så trött att jag inte en kunde hålla mitt huvud uppe! Helt serriöst så fick någon stå bakom mig så jag kunde luta mit thuvud mot dens mage! Hahah tack hugo och kempe (a)
Men annars blev det väll itne så mycket gjort idag, redovisade min bild så får se hur det går... Sen lite svenska där jag skrev en rad? Skit jobbigt, ska skriva en författarbiografi och jag har ingen aning om var jag ska starta!
De löser sig väll!
Sen nu om typ en halv timme ska jag sticka iväg till solosången jippie! Sen ikväll kanske jag lägger ut ett videoklipp? hmm kanske, sa ju att jag skulle göra det en gång i veckan... hah!
Men ska börja någon gång, lovar!
Men nu ska fixa min naglar innan jag sticker iväg!
Puss Elli ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0