It's friday, friday!

Fredag!
Äntligen, kändes som om denna veckan aldrig skulle ta slut!
Men de gjorde den och ikväll är det S:t Staffan som gäller och så ska jag spela på min allra första riktiga konsert som inte musikskolan har anordnat! Riktigt kul ska det bli men börjar också bli nervös för de kommer att komma folk från hela Staffanstorp!
Men hemsk ledsen att jag inte hann blogg igår men jag hade full tupp att förberda inför idag med både prov och konsert! Ja, jag hade prov i historia imorse och de gick bra! Eller de kändes bra sen får man ju se hur det blir sen xD
Hade även min idrottslektion igår och det gick så suveränt bra att wiiiie! E så glad att jag lyckades var så innihoppsan nervös så jag trodde jag typ skulle svimma! Jag skulle få min klass att göra yoga men de va mycket enklare än vad jag trodde och alla var verkligen jätteduktiga!
Nej nu ska jag gå och göra mat så jag hinner äta innan konserten!
Puss Elli ♦
Och Erika kommer fullständigt hata mig för den här bilden men jag tycker den är så fiiin så du får hata mig så mycket du vill! PUSS

Kommentarer
Postat av: VEM TROR DU?!?!?!??!?!?!??!?

OMG ELLI !

jag totalt hatar den bilden ju !!!

men inte kan jag hata dig , älskar ju dig min underbara mormor ! (LL))

2011-10-24 @ 18:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0