Lyckan med att gå upp 6.35?

Finns det någon lycka med att gå upp 6.35 en lördag? Nej egentligen inte men att komma till Willys och träffa massa glada människor och hjälpa vinsla tanter de e lycka på hög nivå!
Haha, som ni kanske förstår som jobbade jag denna helgen :) Helt okej att jobba mellan 7.30 - 13.00 varran lördag :)
Men annars idag, ja vad händer? IDA KOMMER HIT :D hah
Träffade henne igår på konserten också, men men man kan aldrig få för mycket av Ida!
På tal om igår, det var så otroligt kul! Kom dit vid typ 5 och gjorde soundcheck.
Och redan då kändes det som om allting skulle gå riktigt bra! Och sen flumma jag runt lite med Filip och va allmänt random och sen började konserten!
Den började med någon kör och några solister helt okej lät det... Sen var det min tur!!!
Jag var faktiskt inte nervös alls! Tyckte bara det skulle bli roligt och det blev det!
Jag körde sex stycken låtar:
Iris
Om du lämnar mig nu
Gitarr tabelatur på d?
Everything'ill be allright
E.T
Kom Änglar
Och allting gick så bra, kan inte vara nöjdare!
Efter mig så var det Lindas tur och hon var också jätteduktig!
Sen efter så var det en ganska lång paus sen spelade the recon!!! Innan igår hade jga ingen aning om vem de va men OMG säger jag bara, tror jag blev kär på nytt nä skojja bara men de va så fruktansvärt bra!
Efter hela konserten så kom hela familjen Wahlgren och Nordahl hem till oss, jag typ somnade på Filips axel i soffan? Va as trött, men sen fick jag gå och lägga mig för att jag skulle upp så tidigt.
Ja sjukt kul hade vi det iaf, hoppas vi gör om det!
Puss
Elli ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0