@ Sturup

Hejsan allihopa!
Just nu sitter jag på Sturup och väntar på mitt flyg som ska lyfta 16.00! Längtar något så otroligt mkt!
Jag kan inte fatta att se är en månad sedan jag träffa Jocke senast' tiden har gått så fort men samtidigt så långsamt! Och jag kan defenetift inte förstå att de är typ ett halv år sedan jag träffa Loka, floberg och David!! Men om bara några timmar kommer jag träffa dem! Sjuuuuult!

Men just nu har jag väldigt tråkigt, de händer liksom ingenting på Sturup. Har redan gått typ tre varv inne bland parfymer och annat skit... Funderar på att kanske stoppa lite musik i öronen?
Nä ska nog läsa min tråkiga svensk bok för jag måste läsa ut den någon gång... Och usch vad jag babblar!
Kanske slänger in ett inlägg senare, eller så struntar jag bara i de xD
Men puss på er!
Elli

Erika och jag har aldrig varit normala och det kommer vi aldrig att bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0