You are my saviour...

Just sitter jag och gör ingenting och lyssnar på musik!
För tillfället är det Man Down med Rihanna, ska btw se henne när hon kommer till malmö på höstlovet!
Men idag vad har jag gjort? Jag vaknade bredvid Ida för hon sov är sen stack hon hem vid typ 1 för hon va tvungen att plugga. Sen la jag mig framför tv och var ritkgit seg, det funkar inte att gå upp halv sju och gå och lägga sig 3 ? Konstigt va? Så jag ska snart gå och lägga mig för jag kan inte ens skriva på tagnetbordet längre! Typ skrivit om vart annat ord för att de blivit helt fel xD
Så jag ska hoppa in i duschen nu för de pallar jag inte imorgon bitti så hörs vi imon när jag kommit hem!
Puss Elli ♦
En av mina absoluta favoritbilder på underbara Ida!

Kommentarer
Postat av: Ida

Big love to you!

ha det bäst hos jocke, vi hörs sen! :D <3

2011-10-28 @ 19:01:13
Postat av: Ida

Big love to you!

ha det bäst hos jocke, vi hörs sen! :D <3

2011-10-28 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0