Oj vad duktigt jag är på att blogga...

Idag var de första nationella provet!
Jättemånga säger att det var enkelt men jag tyckte inte det! Fick typ över mycket prestationsångest och de känns faktisk inte som om mina svar når upp till mitt mål :/ Men det lär vi väll märka!
För tillfället tog jag en liten paus innan jag ska försöka göra matten eller sätta mig och läsa en stund, vet inte vilket jag ska göra... Och sen ska jag spela flöjt! Konsert på musiksskolan imorgon med samma stycken som jag ska spela upp på mina uppspelningar inför mina gymnasieval!
Ska spela upp på två skolor, Lel (Lars Erik Larsson) i Lund och Spyken i Lund! På båda skolorna ska jag läsa natur - musik! Lel är mitt första hands val och Spyken andrahansval!
Väldigt nöjd med mina val!
Sen har min klass beställt skoltröjor! De bör komma någon gång i nästa vecka, foto kommer såklart på den över sexiga tröjan! Haha!
Men de är snart sportlov?!?! Tiden har gått sjukt fort, Tordagen den 16 februari bär de i väg med hela 3SF till Italien, Canazei för 10 dagars skidåkning! Ska bli riktigt härligt, hihi sen hela vägen ner har jag 6 stycken Grey's anatomi säsonger att titta på så kommer inte bli uttråkad! :D
Nä nu ska jag inte undvika plugget lägre, får vi se när nästa inlägg kommer! Om en månad kanske? haha
Puss
Elli ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0