Even the stars they burn Some even fall to the earth We've got a lot to learn

mamma väckte mig vid 10 idag, då var det meningen att jag skulle gå upp.
jag somande om och gick upp klockan 12 ist.. ooops!
då satte jag mig i sängen och åt frukost och kollade två avsnitt av Vampire diaries säsong 2! Och oj vad bra det är, kan inte sluta titta!
Men annars har jag inte gjort så väldigt mycket idag, spelat ganska mycket piano och gitarr för att lära mig en låt! Oj vad de kommer bli kul om anna går med på att göra en duett med mig. Btw så har anna världens mest underbaraste röst någonsin men hon inser det inte själv -.- då blir man lite ledsen :'(
Men nu har jag ätit och ska dra på mig träningskläderna nu för jag ska vara duktigt och träna!
Puss
Elli ♦
Varför kan de inte se ut såhär igen? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0